luni, 20 iunie 2016

Zbor ciudat


Zbor ciudat

M-am decis ca imediat
Ce ajung iar dezlegat,
De la franghiile care
Mă ţineau la depărtare
De salteaua cea pufoasă,
Protectoare si frumoasă,
Să vă povestec în grabă
Despre a noastra ispravă .

Astazi mi s-a întâmplat
Să mă las eu aninat,
De o cuşcă zburătoare
Ce -ar părea nfioratoare .
însă buna asistentă,
Zambăreaţă şi atentă
Cu drag mi -a argumentat
Că sunt bine ancorat!

Drept să spun am cam ţipat,
Că nu sunt asigurat...
Că am rau de înalţime,
Că-s toba de isteţime
şi de se va întâmpla
Cu micul poet ceva
Vor fi aspru judecaţi
şi în presă criticaţi.

însa ,parcă aş vorbi
Cu un urs ce ar dormi ...
M-am vazut sus decolat
De mâini tare apucat
şi sucit ,şi legănat
şi pe bune c-am plecat
Parcă într un zbor ciudat!

Cand zborul s-a terminat
Sa ştiţi că am regretat
Că in aer m -am simtit
Parcă mult mai liniştit.
şi mă întreb eu cu stupoare,
Oare mama n-o fi oare
Vre- o pasăre zburătoare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu