luni, 20 iunie 2016

Freamat de Speranta

Freamăt de speranţă

Un freamăt de speranţă
E tot ce-ţi dăruiesc
Şi crezul că în viaţă,
Dorinţe se împlinesc.

Copil ce ai trait
Prin centre şi spitale,
Tu, cel ce ai suferit
Ajuns la disperare .

Am inima deschisă
Şi gândul presărat
Dorinţa mi-e aprinsă,
Că poţi fi ajutat.

Să faci recuperare,
E tot ce-ţi trebuieşte
Dar pentru accesare
Azi doar banul vorbeşte…

Nu poţi să-ţi cumperi ghete,
N-ai bani de ochelari,
Te simti ca un scaiete
Când pretul e-n dolari .

Dar astazi eu îţi spun,
Că lumea s-a schimbat!
Vei crede că-s nebun
Sau, poate doar ciudat .

Insă prietenia
In care e speranţă,
Renaste omenia
Ce ne mai tine-n viaţă!

Oameni care iubesc,
Cu toţi s-au reunit
Şi astăzi îş doresc
Să fii tu fericit .

De asta am decis
Să facem chiar la noi
Clinica cea de vis,
Peste un an …sau doi!

Fii bun şi îndrăzneşte
Să te gândesti ca mine,
Eu, cel ce îţi vorbeşte…
Am fost bolnav ca tine!

Dar, eu am îndrăznit
Să sper şi să visez,
Şi cei ce m-au iubit
Mi-au dat al vieţii crez:

,,Să lupţi cu demnitate,
Să îngropi delăsarea,
Să spulberi laşitatea..
Să nu vezi nepăsarea,,.
 -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu