luni, 20 iunie 2016

Cătelul

Dedicatie lui AZOREL ,catelul ce a aparut in viata mea

Cătelul

Azorel e un căţel
Cu boticul mititel,
Cu urechi ca de mătase
Şi lăbuţele cam groase .

Nu ştiu cum a apărut
Că deodată l-am vazut
La bunica în grădină
Fugărind biata găină.

Îngrozit de fapta sa,
Ce era o faptă rea )
L-am luat cu binişorul,
L-am legat cu lăntisorul.

Apoi i-am citit măi frate
Care-s drepturile toate,
Dacă vrea să ne păzească
Şi la noi să locuiască.

Nu ştiu cat a priceput,
Dar în ochi eu am văzut
Multă,multă bucurie,
Şi un pic de şmecherie.

De atunci el e hrănit,
Înteles si îngrijit
Şi chiar de e dezlegat
De găini parcă a uitat .

Mă gandesc că dumnealui
Nu avea poftăde pui ,
Nici atunci cand l-am găsit
Dar era cam hamesit.

Asadar azi AZOREL,
Este un vrednic căţel,
Cuminţel cum altul nui
Mare paznic peste pui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu