luni, 20 iunie 2016

Omul de zapada!

Omul de zăpadă
Craciun Sebi

Mii de stele sclipitoare
Ce coboară visătoare,
Peste tot s-au aşezat
Şi mă- ndeamnă la creat .

Astfel fac un bulgărel,
Şi-ncep să mă plimb cu el
Când în deal şi când în vale
Şi ce credeti?...Creşte mare.

Încă unul după el,
Şi al treilea mititel
O să-l pun în loc de cap
Omului pe care- l fac.


Doi ochi de cărbuni se ştie,
Căciula e o cutie
De sub care ies rebele
Nişte plete din surcele.

Şi in loc de nas am pus
Morcovel din casă adus,
Am luat şi o lulea
Şi am pus tutun în ea! pag 31
Să nu fie dezbrăcat
Cu fular l -am echipat,
Şi în jos pân la burtică-


Roşie,o jacheţică.

Sigur voi nu veţi vedea
Decât nasturii la ea,
Pentru că- i strălucitoare
Şi –i ascunsă de ninsoare .

Şi asa frumos gătit
Pentru iarnă pregătit
Eu în casă l-aş primi
Dar mă tem că s-ar topi.

El e friguros şi-ar vrea
Doar sub pătură să stea,
Mie-mi place să mă plimb
Deci la noapte,facem schimb!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu