luni, 3 iunie 2013

Trecerea vietii

TRECEREA VIEŢII – clasa a III-a

 Creatorule divin,
 Toate-n lume trec şi vin!
Omul bun, pomul roditor
Toate-n lume trec si mor!

 Acum suntem flori de mai
Mâine zicem of şi vai,
 Că ne cuprind bolile
, Grijile, nevoile …..

Şi ne ducem în pământ
Ca şi praful dus de vânt,
 Şi ne ducem liniştiţi,
Liniştiţi şi obosiţi

 Lăsând tot ce am creat
 Şi Tu-n lume ce ne-ai dat,
 Lăsând tot pe astă lume
Doar o cruce cu un nume.

 Însă mult dacă-am sperat,
 Şi la tine ne-am rugat
 În cea viaţă vom avea,
 Ce nimeni nu ne va lua:

Frumuseţi nepreţuite,
 Bogăţii nemărginite,
 Sănătate şi lumină
 Şi pacea Ta divină!

 POEZIA PREFERATA A MAMEI MELE .ESTE O POEZIE SCRISA CA O MEDITATIE LA CE AM CITIT IN ACEA PERIOADA ,BIBLIA URMATA DE CARTEA,,VIATA DE DUPA MOARTE ,,/ASA AM AJUNS LA CONCLUZIA CA NU IMI E FRICA DE MOARTE ATATA TIMP CAT NU FAC RAU LA NIMENI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu