luni, 3 iunie 2013

Ramas bun

Ramas bun

 Cand am ajuns sa imi doresc
 Lumea cu tine sa o cuceresc,
 Sa lupt cu morile de vant
 Doar tu mi- ai dat acest avant,
 Sa fiu mai bun in tot ceea ce fac
 Cu tine eu munceam cu drag,
 Dorind ca sa te multumesc
 Sa merg e tot ce imi doresc .

 Ca din senin a aparut
 Un nour negru ce a vrut
Sa ne desparta momentan
 Sa ne incerce gram cu gram
Si nu stiu cum voi reusi
Dorinta eu ati implini,
 Sa lupt fara sa sovaiesc
 Sa sper,sa merg,sa izbandec
Sa fac ceea ce tu mereu
 M- ai invatat tu,dragul meu.

 Ramas bun prietenul meu drag
In visul meu vei aparea tu vag
 Sa ma incurajezi mereu
Atunci cand imi v-a fi mai greu.
 Ma resemnez si cred ca Dumnezeu
 Te- a indrumat pe drumul tau
 Si niciodata nu te voi uita
 Pentru ce ai facut din viata mea!

 : Dedicatie de ramas bun pentru kinetoterapeutul meu drag ...SILVIU ...un om minunat care a facut foarte multe lucruri pentru mine ,care a plans alaturi de mine cand nu am reusit sa fac ceea ce trebuia sa pot ...care a ras cu mine cand din exercitiu nostru a iesit ...o varza...care m-a dus in carca pana-n varful PIETREI BUHII ...care acum e nevoit sa plece- n FRANTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu