luni, 3 iunie 2013

Sora mea cea invatata

Sora mea cea invatata

 Sora mea mai mica
 A invatat de toate
 Desi e cat o furnica
 Zilnic rontaie o carte.

 Nu vorbesc in dodii,
Nu va spun minciuni
 Desi va par sotii
Sunt reale,jur!

 Copertile toate
 Le- a mancat de zor,
 E toba de carte
Si de ciuda mor .

 Ca din geografie
 A plecat o harta
Sa nu se mai stie
Unde-i Marea Moarta.

 La istorie mai frate ,
 Stefan Voda -i pe jumate
 Si din cartea de stiinte
 Nu mai poti lua notite.

 Si din biblie a incercat
Sa rontaita o bucata
 Dar pe urma a aflat
Ca coperta -i cartonata!

 Si asa s- a potolit
De ros carti si mazgalit,
Caci biblia a lecuit-o
 Dumnezeu ,a pedepsit-o!

 Pentru lacrimile mele
Care zilnic se scurgeau
Precum cad din perne pene
 Cand cu ea noi ne bateam!

 Aceasta poezie este prima pe care am scris- o influentat fiind de operele maretului SORIN POCLITARU ,Am incercat sa scriu si eu ceva ce mi se intampla zilnic si care desi ma intristeaza ...adica ,sa vad ca sora mea mai mica de nici 3 ani imi roade cartile ...a luat o intorsatura vesela ...Imi place ce a iesit si cred ca voi continua sa caut lucruri si persoane care sa devina amuzante!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu