vineri, 31 mai 2013

Invatatoarea mea

ÎNVĂŢĂTOAREA MEA – clasa a III-a

 Un ghiocel pribeag, firav
 Păşit-am eu încet şi grav
 În clasa-ntâia,
 Doamna ne-a primit
Cu mult drag şi „Bun venit!

 Cu bagaj nou de ştiinţe
Şi mai multe cunoştinţe,
 În clasa a doua am trecut
Nu ştiu cum,nici n-am văzut!

 Iată-mă-s acum voinic,
 Dintr-un ghiocel pitic
Care trei ani a fost îngrijit
Şi de dumneavoastră iubit! 

Cu profundă recunoştinţă
 Şi din inimă, cu dorinţă
Aceste versuri vi le-am scris
Ca-ntr-un frumos vis.

 Pentru că nici mii de cuvinte
Care-mi trec acum prin minte,
Nici sute de flori laolaltă
Nu răsplătesc dragostea mea toată.

 Pentru ceea ce m-aţi învăţat
Şi zilnic m-aţi îndrumat:
Să scriu şi să socotesc
 Pe mine să mă depăşesc.

 COMPUSA IN ANUL 2013 IN SEARA DE 7 MARTIE ...CAND TOTI COPII AU FOST LA MINE LA CLUBUL LIITERAR ,,PIRATII LITERARI ,,AU FACUT FELICITARI ...EU ,CU MAINILE LUCREZ MAI GREU SI ABIA DE AM REUSIT SA FAC O MICA FELICITAE PENTRU MAMA ...ASA CA ,M-AM APUCAT DE COMPUS CATEVA VERSURI PENTRU CEEA CE IMI ESTE CA O A DOUA MAMA .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu