vineri, 31 mai 2013

Credinta este totul

CREDINŢA ESTE TOTUL – clasa a III-a

 Credinţa îmi e drumul pe care l-am ales,
 Credinţa este floarea pe care am cules
 Din tot ce mă-nconjoară în viata mea acum,
 Credinţa este calea ce o aleg drept drum.

 Credinţa este steaua ce-a răsărit mereu,
Când viata-mi era neagră şi urcuşul greu,
 Când soarta cea amară în ciudă îmi făcea,
 Credinţa la lumină mereu mă dezmierda.

 Credinţa este pomul ce-n nisip a rodit,
Credinţa este mărul de Eva mult râvnit,
 Credinţa este totul în tot ce am trăit,
 Credinţa e răsplata la tot ce mi-am dorit!

 Aşa că tu, iubite copile sau adult,
 Să crezi în a ta viaţă, nu este chiar absurd,
 Să crezi în Dumnezeu, că el aşa te-a dat,
 Să crezi că el cu rost pe toate le-a creat!

 ACEASTA POEZIE ESTE CREZUL MEU ....AM CRESCUT IN SANUL UNEI FAMILII CU FRICA DE DUMNEZEU SI CARE MEREU MI-A ARATAT CAT DE MULT II DATORAM BUNULUI DUMNEZEU ,NIMIC NU ESTE INTAMPLATOR IN ACEASTA LUME ...TOATE AU UN ROST SI O RANDUIALA DAR SUNTEM PREA GRABITI SI NERABDATORI SA VEDEM CURSUL FIRESC AL LUCRURILOR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu